2017 Audi S3 Sedan

2017 Audi S3 Sedan

Το Audi S3 του 2017 κυκλοφορεί σύντομα. Ρωτήστε διάφορους ανθρώπους για τα πιό hot μικρομεσαία αυτοκίνητα και αμέσως στο μυαλό έρχονται τα Golf R της Volkswagen και Ford Focus RS. Για εκείνους που έχουν πιό τσαγανό και είναι πιό ανεκτικοί όσον αφορά τη χαμηλότερη ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού, υπάρχει το Subaru WRX STI. Οι Ευρωπαίοι συμπαθούν επίσης το Megane RS της Renault και το Peugeot 308 GTi, όπως και το Honda Civic Type R (η επόμενη γενιά του οποίου θα κυκλοφορήσει και στις Ηνωμένες Πολιτείες.).

Ίσως είναι επειδή μια τέτοια συνομιλία δεν περιλαμβάνει τακτικά μάρκες όπως της Audi, ή ίσως είναι επειδή το S3 δεν είναι το πρωτεύων αρπακτικό της μικρομεσαίας σειράς της Audi – αυτό θα ήταν το εναγωνίως προσδοκώμενο πέντε-κυλίνδρων RS3 – αλλά το υπο συζήτηση αυτοκίνητό πάντα ήταν ένα πιό «αργής καύσης» αυτοκίνητο. Αντ’ αυτού, είναι η ιδέα της Audi για το τι σημαίνει ένα «καυτό» μικρομεσαίο, μαλακομένο τόσο-όσο χωρίς να χάνει απο τη πολυτέλεια των εσωτερικών χώρων και την άνεση, αποτελώντας εξαίρεση στον κανόνα σε αυτή τη κατηγορία. Είναι ένα γρήγορο αυτοκίνητο που μπορείτε να ζήσετε μέσα.

Και το Audi S3 μόλις έγινε ακόμα καλύτερα σε αυτό που κάνει. Δεν υπήρχε και κάποιο ψεγάδι που να μπορούσες εύλογα να του προσάψεις πριν, αλλά το μεσοπρόθεσμο λίφτινγκ για το 2017 έχει βελτιώσει το αυτοκίνητο σε πολλές καίριες περιοχές που υπερβαίνουν κατά πολύ την απλή προσθήκη ψηφιακών οργάνων στο εικονικό καντράν. Το Audi S3 σεντάν του 2017 θα περάσει στον αναβαθμισμένο δύλιτρο EA888 των τεσσάρων κυλίνδρων κινητήρα ως κλειδί για την αλλαγή, αλλά θα είναι λανθασμένο. Βέβαια, η προσθήκη 11 περισσότερων αλόγων που θα του δώσει την ιπποδύναμη των 306 αλόγων και άλλες 15 λίβρες ροπής για να αποδώσει 295lb/ft δεν βλάπτει, αλλά δεν είναι ο πυρήνας του επιχειρήματος.

Αντ’ αυτού, οι μηχανικοί της Audi αναβαθμίσανε την ανάρτηση, την οδηγική συμπεριφορά και το σύστημα allwheeldrive, σημεία ελκυστικά και ουσιαστικά που θα καθύλωναν το καθένα από μας. Η λήψη αποφάσεων για το σύστημα allwheeldrive BorgWarner (née Haldex Β) ελέγχεται εξολοκλήρου ηλεκτρονικά καθώς και ο πολλαπλών δίσκων συμπλέκτης διαχειρίζετα πλέον από τον ίδιο ηλεκτρονικό εγκέφαλο που είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο σταθερότητας, τριβής, ABS, κ.α..

Διαβάστε το πλήρες άρθρο | Ανακαλύψτε τις υπηρεσίες μας | Πρότυπο Συνεργείο ΑυτοκινήτωνΙλιον – Αθήνα